onsdag 20 juni 2012

Sol sol sol!

Steker på lunchen och det känns helt okej!
Pratade med bror och svägerska, dom kommer hem på midsommar! Mys med god mat och en och en annan drink samt vinskvätt slinker nog ner...;-)
Idag ska jag bara jobba klart, hem och träna. Idag blir det mage och rygg med lite stjärt också kanske? Sedan hem och bestämma midsommaroutfit och packa. Mysa lite med Wallin och sussa!
Imorgon bär det av hemåt efter jobbdag och hårt spinningspass. Lätt fixat, snart äre helg igen!

Och förövrigt så köpte jag en kokosnöt igår... Som jag skulle öppna imorse. Sjukt sugen på kokos var jag men den rackarn är svåröppnad! Det hela slutade med att jag fick upp ett litet hål som jag har fått karva ur. Små flingor, men mer energi tar det än vad det ger.
Tips på att öppna en kokosnöt emottas tacksamt.


Inga kommentarer: